Wallas-Verkkokauppa
Ostoskori

Sinulla on 0 tuotetta korissa.

Laitteet

Venelämmittimet

Veneliedet- ja uunit

Mökkilämmittimet

Matkailuauto

Tarvikkeet ja varaosat

 
 

Kirjoita esim. tuotenumero tai -nimi tai vain osa siitä (esim. suodatin).

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 28.5.2015 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Wallas-Marin Oy (y-tunnus 1999776-0) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Delivery only in Finland.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitustavat

Tilaukset lähetetään PostNordin kautta ja ovat noudettavissa asiakkaan lähimmältä PostNordin noutopisteestä. Toimitus vain Suomeen. Voit myös noutaa tilauksen tehtaalta osoitteesta: Kärrykatu 4, 20780 Kaarina. Lähetämme tilatut tuotteet 2-5 arkipäivän sisällä tilauksen saapumisesta.

Toimituskulut

Toimitus-, lähetys- ja pakkauskulut ilmenevät verkkokaupan toimitustapaa valitessa sekä tilausvahvistuksesta. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • tilausnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • kopio saapuneen tavaran mukana tullut lähete
  • palautuslomake (linkki alla)
Tilaaja vastaa palautuskustannuksista. Jos tuote on virheellinen, myyjä vastaa palautuskustannuksista. Rahat palautetaan tilaajalle, kun tuote on vastaanotettu sekä tarkastettu. Tarkastuksesta vastaa Wallas-Marin Oy:n tekninen tuki. Merkkaathan paketin päälle, että kyseessä on verkkokauppa palautus.
Palautusosoite:
Wallas-Marin Oy
Kärrykatu 4, 20780 Kaarina

Tulosta palautuslomake tästä.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautusoikeutta ei ole jos:

  1. Tavara on likaantunut tai muuten vahingoittunut
  2. Tuote on valmistettu tai katkaistu erikseen asiakkaalle ( letkut ja putket )
  3. Tavarassa on takuu, mutta takuuehtoja ei ole noudatettu (väärin käytetty tai kytketty, avattu jne.). Ellei näin toimita, palautus jää käsittelemättä.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa Wallas-Marin Oy:lle, tilaus@wallas.fi. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio PostNordiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Wallas-Marin Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Wallas-Marin Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.