Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 28.5.2015 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Wallas-Marin Oy (y-tunnus 1999776-0) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Delivery only in Finland.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Toimitustavat
Tilaukset lähetetään PostNordin kautta ja ovat noudettavissa asiakkaan lähimmältä PostNordin noutopisteestä. Toimitus vain Suomeen. Voit myös noutaa tilauksen tehtaalta osoitteesta: Kärrykatu 4, 20780 Kaarina. Lähetämme tilatut tuotteet 2-5 arkipäivän sisällä tilauksen saapumisesta.
Toimituskulut
Toimitus-, lähetys- ja pakkauskulut ilmenevät verkkokaupan toimitustapaa valitessa sekä tilausvahvistuksesta. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- tilausnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
- pankkitilinumerosi
- kopio saapuneen tavaran mukana tullut lähete
- palautuslomake (linkki alla)
Tilaaja vastaa palautuskustannuksista. Jos tuote on virheellinen, myyjä vastaa palautuskustannuksista. Rahat palautetaan tilaajalle, kun tuote on vastaanotettu sekä tarkastettu. Tarkastuksesta vastaa Wallas-Marin Oy:n tekninen tuki. Merkkaathan paketin päälle, että kyseessä on verkkokaupan palautus. Laita palautuksesta ilmoitus myös sähköpostilla osoitteeseen tilaus@wallas.fi.
Huom! Jos kyseessä on paketti, määritä paketin jätön yhteydessä Postin Ovelle-lisäpalvelu, tai Matkahuollon palveluksi JAKOPAKETTI. Tällöin paketti toimitetaan tehtaalle asti. Mikäli valitset, jonkun toisen palvelun, emme voi taata että paketti tulee tehtaalle asti, jolloin Posti/Matkahuolto toimittaa sen takaisin lähtöpisteeseen tietyn ajan kuluttua.
Palautusosoite:
Wallas-Marin Oy
Kärrykatu 4
20780 Kaarina
Tulosta palautuslomake
tästä.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Palautusoikeutta ei ole jos:
- Tavara on likaantunut tai muuten vahingoittunut
- Tuote on valmistettu tai katkaistu erikseen asiakkaalle ( letkut ja putket )
- Tavarassa on takuu, mutta takuuehtoja ei ole noudatettu (väärin käytetty tai kytketty, avattu jne.). Ellei näin toimita, palautus jää käsittelemättä.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa Wallas-Marin Oy:lle, tilaus@wallas.fi. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio PostNordiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Wallas-Marin Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Wallas-Marin Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.