Ohjeet laitteen lähettämiseksi Wallas-tehdashuoltoon

Tehdashuoltomme huoltaa Wallas-laitteita Kaarinassa osoitteessa Kärrykatu 4.

Voit toimittaa huollettavan laitteesi meille arkisin 8-15.30. Huoltopisteemme myy myös varaosia ja tarvikkeita.

Voit myös lähettää laitteesi huoltoon, jolloin tulee toimia seuraavasti:

  1. Pakkaa laite hyvin ja toimita se valitsemasi rahtiyrityksen toimipisteeseen. Muista laittaa mukaan yhteystietosi ja työtilaus, joka löytyy osoitteesta: http://wallas.fi/tyotilaus/
  2. Käytä lähetyksen viitteenä ”Wallashuolto”.
  3. Valitse paketin toimittamiseen rahtipalvelu joka toimittaa laitteen perille asti Wallas-tehdashuoltoon (eli ei hakua noutopisteestä) .
    Osoite:
    Wallas-Marin Oy – huolto
    Kärrykatu 4
    20780 Kaarina
    Lähetysseurantaa varten puhelinnumero:
    +358417319719 (Tähän numeroon ei voi soittaa)
  4. Kun huolto on suoritettu, toimitamme laitteen takaisin Post Nordin My Pack palvelulla, jolloin asiakkaalle ilmoitetaan kun paketti on noudettavissa lähimmästä Post Nordin noutopisteestä. Postimaksu veloitetaan huoltolaskun yhteydessä.